Mensaje del Presidente Provincial
A

Et done la benvinguda a aquest lloc web on volem avançar-te algunes de les principals coses que fem en Creu Roja a la província d'Alacant.  Tant si desitges animar-te  a sumar-te al nostre voluntariat, fer-te soci o sòcia o  realitzar un donatiu, com si desitges realitzar cursos o sol·licitar ajuda, aquesta pàgina et proporcionarà la informació principal perquè pugues fer-ho. No obstant açò recorda que les portes de Creu Roja estan obertes i estarem encantats d'atendre't personalment en qualsevol qüestió que necessites resoldre. Un gran equip de professionals tècnics i voluntaris de Creu Roja estem ací per a ajudar-te en el que necessites.

Rep una calorosa salutació virtual, que esperem poder desvirtualitzar prompte.

Antonio Navarro

President Provincial de Creu Roja a Alacant.

Te doy la bienvenida a este sitio web donde queremos avanzarte algunas de las principales cosas que hacemos en Cruz Roja en la provincia de Alicante.Tanto si deseas animarte  a sumarte a nuestro voluntariado, hacerte socio o socia o  realizar un donativo, como si deseas realizar cursos o solicitar ayuda, esta página te proporcionará la información principal para que puedas hacerlo. No obstante recuerda que las puertas de Cruz Roja están abiertas y estaremos encantados de atenderte personalmente en cualquier cuestión que necesites resolver. Un gran equipo de profesionales técnicos y voluntarios de Cruz Roja estamos aquí para ayudarte en lo que necesites.

Recibe un caluroso saludo virtual, que esperamos poder desvirtualizar pronto.

Antonio Navarro Bernabé
Presidente Provincial de Cruz Roja en Alicante.